Daisypath Anniversary tickers

20 December 2012

little me.

assalamualaikum.

sebenarnya minggu depan ade midterm Statistic.
tapi aku malas nak study.
aku cuma makan,tidur dan buat keperluan harian yang lain.
dan aku sempat habiskan satu buku cerita yang ayah belikan kat Kinokuniya haritu.
tajuk dia "When I Was A Kid by Boey".
tersangat lah awesome and bagi aku,a MUST buy. :)
penulis buku tu sekarang seorang animator di Florida kalau tak silap aku.
bila aku baca buku ni,aku teringat masa aku kecik-kecik dlu.
dlu aku takde la debab macam sekarang ni.
agaknya aku terlebih makan kot. *muncungitik*
aku ape lagi,terus geledah almari bilik mama semata-mata nak cari album-album dulu.
aisehh,bangga siot tengok muka sendiri dalam album tu,
kemain melepak putihnya dan paling penting,kemain kurusssss lagi -..-

ni la sikit je gambar yang aku bleh bagi korang tengok.
maaf la,gambar tak berapa nak jelas sebab scanner rumah aku rosak,jadi terpaksa amik gambar guna kamera je. :3




kalau tak silap aku,ni masa kat Terengganu.maaf la,gambar tak berapa nak sopan.maklum la,kanak-kanak :p


ni gambar kat Langkawi dengan Mirzan,adik num 2. :)


dan yang terakhir,gambar masa raya dengan mama.mudanya la mama aku. :)

nampak tak?dulu aku takde la debab,cuma pipi je tembam,sampai la sekarang :3

notakaki : Happy Birthday Shah Raffi.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.jangan sesedih lagi ye? :)