Daisypath Anniversary tickers

15 December 2012

Emir.

assalamualaikum

semalam lepas 1Citizen aku rushing gegila nak balik.
sorry Sabby tak dapat nak tunggu.
bukan ape,aku ade janji nak jumpa seseorang.
ehem ehem.
orang jauh kan balik Malaysia.
mesti la tak sabar nak jumpa :3
puih lah ayat kau Marina.
actually,aku nak pergi jumpa Emir.
Emir Amjad,maybe aku jarang cerita kat sesiapa pasal lelaki ni.
sebab entah. :)
ktorang kenal dah lebih 10 tahun kalau tak silap,malas nak kira dah.
pernah ade rasa kasih antara ktorang dan mungkin jodoh tu dah takde kan,
so end up berkawan je.
seronok lagi berkawan dengan mamat ni.

eh eh,mula-mula aku cadang ktorang meet up kat Aeon Bandaraya je,
tapi Emir kata takyah lah,buat penat aku je,
last-last,dia datang rumah aku.
baik betul hati,sanggup datang.
tapi dapat jumpa sekjap je sebab masa tu dia baru je sampai Malaysia.
boleh bayangkan tak?
Australia - Malaysia - KLIA - Melaka - Kuala Lumpur.
kiranya bila dia dah touchdown kat KLIA,terus dia datang Melaka.
sebab tu aku cakap mamat ni baik hati.

sedih sebenarnya sebab dapat jumpa Emir sekejap je.
haihh,takpa lah,nanti ade jodoh,kita jumpa lagi.
okay Emir?
thanks sebab datang rumah, :)

notakaki : "Lemak kat pipi you lagi nampak lah bila you pakai tudung"-Emir Amjad,2012. -..-