Daisypath Anniversary tickers

20 May 2013

friendzone?

mood : celaru
kondisi : demam
lokasi : ruang beradu


well,nampak tajuk entri kali ni?
yes,FRIENDZONE.
tau ape maknanya?
maksud friendzone;

  keadaan di mana engkau mengehadkan perasaan kau terhadap seseorang atas sebab-sebab tertentu even kau memang suka tahap gile bapak kat orang tu.


uwaaa,kadang-kadang aku nak aje sepak muka dia so dia tahu yang aku suka dia.
tapi,aku rasa dia dah "friendzone" kan aku.that's why aku diamkan aje.
kadang-kadang kita tak sedar,cara layanan kita kat orang lain membuatkan orang tu tersangkut dengan kita.
dalam kata lain,bagi engkau,engkau layan dia biasa2 aje,tapi dia anggap kau layan dia "special".
celaka betul ade perasaan macam ni.
ade perasaan tu susah,takde perasaan pun susah.

pesan aku,sebelum engkau buat orang lain sangkut dengan engkau,baik engkau terus terang je perasaan sebenar dekat orang tu.
takde lah hancur remuk perasaan orang tu bila dapat tau engkau dah "friendzone"kan dia.lagi-lagi kalau engkau tu lelaki.
ehem ehem,perempuan ni pemalu sikit bila masuk bab nak luah-luahkan perasaan ni.
acane aku tau?dah aku ni perempuan,aku tau le.aku pun masuk dalam kategori pemalu ni.
puih puih puih ! 

lagi satu,aku ni jenis cepat sangat buat assumption,belum amik ape2 action dah assume macam2.
sebab tu Tira Jani asyik nak marah aku je sebab aku cepat nau buat assumption sendiri.
ihik ihik.
aku bukan ape,aku memang terlalu rendah diri,lagi2 dengan keadaan diri aku yang macam ni.
haih,nasib badan lah kan?



notakaki : *hela nafas,perlahan* mungkin nasib aku begini,redha jela. ye ke idok? :)

No comments:

Post a Comment