Daisypath Anniversary tickers

29 March 2013

Untuk Crush,Dari MMM.


"Orang badan besar macam kita ni Marina,memang selalu akan pandang rendah pada diri kita sendiri"-Sabby,2013

aku tak nafikan,
ade betul ape yang Sabby cakapkan tu.
sebab aku rasa benda tu skrg ni.

aku tak nafikan,
hati aku hancur,remuk redam.
bila ade orang lain,rasa ape yang aku rasa terhadap kau.
mungkin aku tak layak rasa macamtu.
yelah,aku ni sape je.kan?

aku tau semua cerita.
dari A sampai lah ke Z.
bila orang sebut,orang cerita pasal dia depan aku,
kau boleh umpama kan hati aku macam kaca,
dibaling dari tingkat 21 ke bawah,
berkecai tak?remuk redam tak?
bayangkan sendiri.

jadi,aku tak sanggup amik risiko.
aku tak sanggup nak teruskan rasa aku kat kau.
aku rasa aku patut berhenti.
aku patut berhentikan angan-angan aku.

kalau boleh,aku nk putarkan balik masa,
aku taknak jumpa kau.
aku taknak ade perasaan kat kau.
aku taknak,aku taknak!
tapi ape boleh buat,
memang aku dah terlanjur suka kat kau.

untuk kau,
ye,aku rasa kau tau sape kau. :)
maaflah kalau kau rasa aku ni terlalu annoying.
maaflah sebab aku terlanjur suka kat kau.
maaflah sebab tak pernah nak bertegur dengan kau.
maaflah sebab buat kau malu,yelah,budak tak cantik and gemuk suka kat kau.mesti malu kan?
aku mintak satu je,
kalau kau anggap aku ni kawan kau,
tegur dan layan lah aku macam mana kau layan kawan-kawan aku.
jangan cuba mengelak.kau fikir lah,tak kan aku sebgai perempuan nak mulakan perbualan dgn kau.
aku malu lah.okay?
dan aku tau,even kau taktau pasal blog aku,
mesti ade orang yang akan menyampaikannya. :D

jadi,silap aku yang paling besar ialah,
untuk suka orang yang tak pernah tau aku suka kat dia dan belum tentu dia suka kat aku.

sekian.

notakaki : out of sudden aku nak tulis macam ni,dah tak tertampung rasa sakit la kot.





No comments:

Post a Comment