Daisypath Anniversary tickers

11 March 2013

MainaSabiyaAthiyahMaia.

assalamualaikum.

hati aku terdetik nak menulis pasal benda ni.
sebenarnya dah lama ade niat,cuma masa yang tidak mengizinkan.

see,aku bukannya senang nak berkawan dengan orang,
dan tak dinafikan aku akan ambil masa untuk rapat dengan seseorang tu.
dan untuk memendekkan cerita,
kawan yang betul-betul boleh dikategorikan sebagai sahabat aku,
boleh dibilang dengan jari.
jadi takyah la nak hebah satu dunia yang kau kenal aku,sampai saiz dalam2 semua kau tau.
puihh,dasar cibet je perangai.

kalau betul kau kawan aku,mana kau waktu aku susah?
mana kau waktu aku sedih?
mana kau waktu aku perlu seseorang untuk bercakap?
mana kau waktu aku perlu seseorang untuk bergelak tawa?
mana kau waktu aku perlukan seseorang untuk sokong aku?
mana mana mana?

waktu aku susah,Sabby yang sentiasa ada dengan aku.
waktu aku sedih,Athirah Jani lah yang sentiasa pujuk aku,suruh aku berhenti nangis.
waktu aku perlukan seseorang untuk berborak,Haziq Sadan la yang tak pernah jemu dengar cerita aku.
waktu aku perlu seseorang untuk bergelak tawa,Athirah Shaari dan Maria yang tak pernah putus idea untuk buat aku gelak.
waktu aku perlukan seseorang untuk sokong aku,Kina Jamal dan Fezny Othman lah yang sentiasa ada untuk sokong even dalam keadaan tu aku yang bersalah.

berapa kerat je yang sanggup jadi sahabat aku?
mereka ni saja,aku keraskan di sini.
jadi,sudah lah hebahkan cerita ni okay?

notakaki: aku ni kedekut orangnya,kalau kau kawan dengan aku,belum tentu aku akan belanja kau makan.so,takyah lah kawan dengan aku tau.